Přístupnostní navigace
E-přihláška
Vyhledávání Vyhledat Zavřít
Detail předmětu
FAST-NZB011Ak. rok: 2023/2024
Pedagogika, inženýrská pedagogika, obecná didaktika, oborová didaktika, kurikulum, klíčové kompetence, rámcový vzdělávací program, cíle výuky, vyučovací metody, aktivizující metody, didaktické zásady, humanizační tendence, organizační formy vyučování, didaktické prostředky, literatura s didaktickou funkcí, příprava učitele na výuku, pedagogická diagnostika, didaktické testy, analýza učebnic, výzkum v edukačních vědách, řízení školství, školský management, klima školy, tvořivá výuka, antropogenní činitelé výuky, dichotomie výchovy a vzdělávání, realizace výuky, interakce a komunikace v edukačním prostředí, idealizace stavu školství.
Jazyk výuky
Počet kreditů
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Vstupní znalosti
Pravidla hodnocení a ukončení předmětu
Učební cíle
Základní literatura
LINDR, Jaroslav. Inženýrská pedagogika. M01 Pedagogika. Brno: FAST, studijní opory. 2007. 48 s.
LINDR, Jaroslav. Inženýrská pedagogika. M02 Didaktika. Brno: FAST, studijní opory. 2007. 48 s.
LINDR, Jaroslav. Inženýrská pedagogika. M03 Moderní pedagogika. Brno: FAST, studijní opory. 2007. 48 s.
SKALKOVÁ, Jarmila. Obecná didaktika. Praha: ISV. 1999. ISBN 80-85866-33-1.
DRAHOVZAL, Jiří, KILIÁN, Oldřich a Rudolf KOHOUTEK. Didaktika odborných předmětů. Brno: CERM. 1997. ISBN 80-85931-35-4.
MAŇÁK, Josef. Nárys didaktiky. Brno: PdF (skripta). 1997. ISBN 80-210-1124-6.
Zařazení předmětu ve studijních plánech
Přednáška
Vyučující / Lektor
Osnova